Sortuj po:
Wyświetl
Widoki
« 12345 ... 9

Stoprocent

Stoprocent

Zaczęliśmy w 1999 r. od stworzenia marki Stoprocent dedykowanej kulturze hip hop, a także sportom ekstremalnym i wszelkim przejawom zajebistości. Nasza nazwa symbolizuje całość, a nam od początku przypomina, że musimy wkładać 100% siebie w to co kochamy i co jest dla nas ważne. Filozofię tę staramy się stosować przy tworzeniu naszych kolekcji, jak również we wszystkich innych aspektach naszego życia.

W 2005 roku powołaliśmy do życia drugi brand, Endorfina, dla dziewczyn. Na nazwę wybraliśmy hormon, który wydziela się podczas sportu, seksu lub po prostu szczęśliwych chwil. Markę tę adresujemy przede wszystkim do tancerek, tym w dosłownym jak i w przenośnym znaczeniu.

W 2009 roku stworzyliśmy krótką linię sygnowaną ksywą naszego naczelnego designera GuruGomeza. To kolekcja ubrań utrzymana w klimacie streetwear'owym. Gurugomez miał trudny start, powstał w oparach kontrowersji i lekkiego skandalu, lecz nie taki był nasz zamysł, ale to dopiero początek...

Również w 2009 roku zadebiutowaliśmy w świecie muzyki, wydając album naszego zioma Soboty „Sobotaż”. Debiut ten zarówno przez słuchaczy, jak i recenzentów, został okrzyknięty jedną z najlepszych produkcji tamtego roku.

Dziś jesteśmy twórcami nie tylko ubrań, ale także muzyki, teledysków, organizatorami koncertów, oraz wielu mniej lub bardziej legalnych akcji związanych z hip hopem, czy sportami ekstremalnymi.

Nasz biznes rozpoczęliśmy jako amatorzy uzbrojeni jedynie w pasję, wiarę i mały kapitał. Dzisiaj możemy z dumą powiedzieć, że w ciągu 10 lat staliśmy się małą, ale zgraną grupą profesjonalistów, a nasze brandy wpisały się w krajobraz naszych ulic, za co dziękujemy klientom, szczególnie tym którzy, nie tylko kupują nasze ubrania, ale także kierują się zasadą: „Żyj stoprocent do końca życia”.

O co chodzi? Inspiracje i szalony design. W firmie pracuje wielu indywidualistów, którzy tworzą szalony styl Stopro. To otaczający nas popaprany świat ma największy wpływ na nasze kolekcje. Gdy zaczynamy projektować, myślimy najpierw o kolorach. Obserwujemy i wyprzedzamy światowe trendy mody streetwear. Nasze prognozy opieramy na intuicji, jak również na obserwacji sinusoidy mody. Nasze inspiracje pochodzą ze źródeł takich jak: polska historia, sztuka, kraje odwiedzane podczas podróży, przyroda, nasi przyjaciele i rzesza ciekawych ludzi, z którymi Stoprocent od lat współpracuje. Myśląc o nowych produktach myślimy przede wszystkim o naszych odbiorcach, bierzemy do serca pochwały jak i uwagi, które otrzymujemy w mailach lub słyszymy osobiście. Z tej mnogości natchnień rodzi się prawdziwy styl Stoprocent.

Stoprocent symbolizuje całość i takie właśnie jest nasze wzornictwo: kontrowersyjne, zabawne, a czasami zmuszające do chwili zamyślenia. Pytając nas: „Jak możemy wypuszczać koszulki z wizerunkiem Jezusa, poświęcone polskim bohaterom, równolegle z hasłami „zawsze za legalizacją”, czy słynnym już „Nie podoba się, Pierdol się!”, pytasz: jak ludzie o zwariowanym poczuciu humoru, ekstremalnych zainteresowaniach mogą być uduchowieni? To, że lubimy mocne wrażenia, nie znaczy, że nie możemy być patriotami, którzy chcą przypomnieć młodszym pokoleniom o naszym historycznym dziedzictwie, czy zwrócić również uwagę na pozytywne wartości z jakimi kojarzone są np. symbole religijne.

Slogany
Stoprocent znane jest ze swoich kontrowersyjnych sloganów. Występują one najczęściej na naklejkach. Komunikaty zawarte w nich to dowcipy, których nie opowiada się u babci na imieninach, ale ludzie do których je adresujemy doskonale rozumieją ten szalony Stopro-żargon. Nasze naklejki od lat cieszą się powodzeniem wśród wielu grup społecznych. Można je znaleźć w biurach, klubach, na ulicy, w taksówce, czy w piórniku trochę zwariowanego nastolatka. Przy naklejkach pozwalamy sobie na pełen freestyle. „Fuck You since 1999”, „Nie podoba się, Pierdol się!” - to slogany wzbudzające wiele pytań. Pierwszy raz powiedzieliśmy „Pierdol się” fałszowi, wybierając na nazwę naszej marki polskie słowa, kompletnie ignorując pytania: „Jak zamierzacie sprzedać swoje produkty w innych krajach?” i sugestie, że najlepsza jest amerykańsko brzmiąca nazwa. Od samego początku mówiliśmy „Pierdol się”, niskiej jakości stawiając na produkt droższy, ale znacznie bardziej wytrzymały. Codziennie mówimy „Pierdol się” lenistwu i własnym słabościom, wyznaczając sobie coraz to nowe wyzwania.

Style
Z roku na rok kolekcja Stoprocent® się powiększa, dlatego postanowiliśmy ja nieco usystematyzować. Grupując nasze produkty według następującego klucza. Ulica Sport Muzyka. Ulica. To ubrania do codziennego poruszania się po miejskiej dżungli. Charakteryzują się maksymalną wygodą. Na ulicy lubimy wyglądać modnie, dlatego ubrania z tej grupy są zawsze na czasie. Sport. Są to linie dedykowane konkretnym dziedzinom sportu: WPRDL do sportów walki, BASKETBALL do koszykówki, ĆPAJ SPORT do wszelkich innych aktywności. Muzyka. Wszystko co nam w duszy gra, te produkty zawsze mają coś do powiedzenia, do tej grupy zaliczamy ubrania opatrzone wszelkiego rodzaju hasłami, bądź zdecydowaną symboliką. Nie ukrywamy, że są to nasze osobiste wygrzewki.

Ludzie Muzyki
Stoprocent® zawdzięcza swoje istnienie muzyce hip hop, która była i jest naszą największą inspiracją. Okazując wdzięczność tej kulturze, staramy się w jak największym stopniu wspierać artystów z nią związanych. Współpracujemy z twórcami, którzy naszym zdaniem obdarzeni są prawdziwym talentem, ale równocześnie wykazują się pracowitością i konsekwencją w swoich działaniach. Cenimy artystów, których twórczość, dzięki swojej autentyczności, oryginalności i szczerości, wpasowuje się w założenia Stopro-Stylu.

Ludzie Sportu
Od początku naszej działalności uważaliśmy, że na nasze szczególne wsparcie zasługują sportowcy ekstremalni. W tych dziedzinach sportu sukces osiąga się dzięki naszej ulubionej mieszance fantazji i szaleństwa, oraz ciężkiej pracy i samodyscypliny, a cechami szczególnie cenionymi są indywidualizm i wyrazista osobowość. Dlatego też Stoprocent® stara się odnajdywać i wspierać talenty zawodników różnych dyscyplin, posiadających wszystkie te przymioty, gwarantujące nie tylko osiągnięcie sukcesu, ale i późniejsze go niezaprzepaszczenie.
Stoprocent - Sobota - Studio

 

Sortuj po:
Wyświetl
Widoki normallist
« 12345 ... 9
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij